Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Jumaat, 15 Julai 2011

Semoga Kau Tabah Mengahadapi Dugaan Ini (Part 2)

Salam...

Syukur alhamdulillah... Tim sudah memberikan respon yang baik... Aku bersyukur sangat kerana dia Tim sudah menunjukkan tanda-tanda yang positif. Meskipun hanya menggerakkan tangan, bagi aku, itu satu keputusan yang sangat positif.

Aku dapat tahu dari sahabatku bahawa Tim akan di pindahkan ke wad biasa pada hari ini.. Alhamdulillah... Syukur kepada Allah kerana mendengar doa kami. Aku, Faz, Nini dan yang lain-lain pasti tak sabar menunggu dia kembali pulih seperti biasa. Aku rindu sangat nak bercakap dengan dia...

Sepanjang dia tidur, aku pasti dia mendengar suara kami dan mengetahui kehadiran kami. Aku yakin, dia mendengar suara kami. Kalau tidak, masakan dia mampu memberikan respon yang membuatkan kami betul-betul terkejut. Bila salah seorang dari sahabat kami memegang tangan dia dan bercakap dengannya, tiba-tiba tangan dia terangkat dan mata dia terbuka. Allahhuakbar... Hati aku benar-benar terkejut. Sesungguhnya allah maha besar. Dia mampu mendengar suara kami meskipun masa itu dia sedang tidur..

Sejak akhir-akhir ini, aku sering teringatkan dia. Kerinduanku terhadapnya telah menyebabkan air mata turun dengan derasnya... Hanya Tuhan sahaja yang tahu perasaan aku pada saat ini. Harapan ku kini cuma satu, semoga dia cepat sembuh dan kembali meneruskan kehidupan bersama kami.

Tim, cepat la bangun... Nanti kita sambung buat study group lagi ok.....???
Kita belajar sama-sama. Buat muka pelik sama-sama sebab tak paham. Gelak sama-sama...
Aku rindukan saat-saat kita buat study group sama-sama tu....

Tim......
Semoga cepat sembuh....

Tiada ulasan: