Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Jumaat, 15 Julai 2011

Life must be go on.....

Salam..

Hidup mesti diteruskan meskipun berada dalam kesedihan. Semalam, Cikgu Rohasni telah memberikan tugasan berkumpulan mengikut kumpulan pembentangan ULBS. Tiba-tiba aku teringat Tim... Dulu, masa buat ULBS, aku satu group dengan Tim... Kini, aku tak dapat buat projek ni bersama dia...

Dah la semalam Faz dengan Hanini tak datang. Aku punya la sebak menahan kesedihan. Memang layan perasaan sorang-sorang la aku mase tu. Mereka ni pun..., tak nak datang sekali gus. Nasib la Mek Kelantan lagi sorang datang sekolah. Dapat la aku kawan.. Duduk sekolah pun takpa la. Asalkan aku tidak keseorangan semasa subjek BI.

Aku suka menyakat Faz. Aku buat semua ni pun bersebab. Aku tak nak dia bersedih sangat.. Biarlah aku melawak bangang-bangang pun asalkan Nini dan Faz tak terlalu sedih sangat...
Kini aku dan Nini sentiasa menemani Faz kemana sahaja dia pergi.. Aku tak nak dia rasa kesorangan. Tapi kadang-kadang, aku terlepas jugak cerita sedih-sedih ni dekat Faz. Faz pun dengan serta merta berubah riak muka. Haih!!! Aku pun cepat-cepat tukar topik.

Sorry Faz, syahira tak sengaja...
Mungkin syahira terlalu rindukan Tim...
Kita doakan dia sama-sama ok....

Tiada ulasan: