Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Jumaat, 2 November 2012

STPM 2012 - Modul Baharu

Assalamualaikum semua.

Sorry to say, bila dh sambung form 6 ni, nak kata sibuk sangat tu xde la sangat. Cuma kemalasan lebih menguasai diri. HAHAHA!!

Ye la, jarak sekolah dengan rumah dlm 15KM dan mengambil masa hampir setengah jam kalau berlaku kesesakan lalu lintas. Biasa la, Hulu Langat ni dah semakin dikenali ramai. Dulu kalau aku sebut Hulu Langat, ramai giler x tau kat mana Hulu Langat tu. Even ckp dengan budak2 yang duduk kat kajang atau cheras pun boleh buat muka pelik bila aku sebut nama tempat tinggal aku. Tapi sekarang ni ada la perubahan dia just because tempat beriadah mcm Sungai Congkak and Air Terjun Sungai Gabai.

Next week aku akan menduduki peperiksaan STPM for new batch 2012 SEM 1. Biasa la geng, now, STPM dah belajar ikut penggal ok. Every new sem tukar topik and buku text. Kesian gak r aku tengok parents aku sebab aku asyik mintak beli buku latihan je. Buku text STPM xnk mahal pulak. Lepas tu buku latihan takat 1 je tak cukup. Huhuhuhu. But nasib baik parents aku x bising kalau bab buku ni.Alhamdulillah.. Cuma aku kesian kat diorg la cite dia.

So, start 5 November 2012, aku akan menduduki peperiksaan kertas Pengajian AM. For the next day, exam paper GEOGRAFI. Next, paper Bahasa Melayu and the last day, 8 November 2012, paper sejarah yang menunggu nak telan kami semua. HAHAHAHAHA.

Preparation? So far so good. Harap2 aku ingat semua bnda yang aku dah study b4 this.
Doakan kejayaan aku ok!!

For more information about STPM modul baru ni, U all boleh la search sendiri. Hahahaha!!!

*nampak dah malas dia nak berblog ni....

Tiada ulasan: