Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Ahad, 1 Januari 2012

CONTEST BLOG PALING KEMAS BY TASYA


Aku di tag oleh CIK NINI untuk join this contest....

First time tengok ,, boleh ke aku join????
Second time ,, blog aku kemas sangat ke???
Third ,, lpas dah explore segala hadiah dia ,, ALAMAK!!!! novel novel novel......

Last-last ,, argh!!!! tak boleh jadi ni ,,, nak join jugak!!!!

Demi novel yang tercinta, akan ku join this contest. Hak hak hak hak.... Mana la tahu ,, untung sabut ,, aku menang ke...

"perasan nye... blog tah papo jo kw nih ,, ade hati pulak tu nak join contest ni..."

"ada aku kesah??? yang penting mencuba yang TERBAIKKKK.... (bak kata boboiboy....)"

Untuk mengetahui maklumat yang lebih lanjut ,,, anda boleh la meng  KLIK DI SINI.

U all nak tengok hadiah-hadiah nye tak???

Silalah SILALAH KLIK DI SINI.

Sesiapa yang berminat ,, silalah join contest ni... Tarikh tutup pada 31.1.2012... Jempu ramai-ramai.....

Dan aku dengan kuasa vetoku telah meng tag :-





Salam Sayang....

PS : Lambat sedar bahawa dinda telah di tag oleh hanini untuk join this contest. huhu...

Tiada ulasan: