Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Ahad, 6 November 2011

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Salam....

Dah lama juga aku tak merapu kat sini. Ye la, SPM dah dekat, lagi 7 hari je dah nak SPM. Dalam hati, memang tak bolah bla la. Sangat takut dan berdebar-debar. Rasa macam banyak lagi yang aku belum study. Doakan la aku dapat menjawab soalan-soalan SPM dengan mudah dan lancar.

Anyway, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua umat Islam di seluruh dunia. "macam satu dunia je baca blog aku ni... huhuhu"

Act, tujuan sebenar aku online ni sebab aku nak cer sesuatu. hahahahaha....

Sebenarnya, aku nak cerita sweet memories on friday. Time tu hari terakhir aku tuishen. Balik tu, aku ingat nak g main buaian memandangkan lepas ni aku dah tak dapat spend time dengan buaian kat taman tu. huhuhu. Tapi elok je keluar kelas, aku dengar sesuatu. "engine moto kucai" hehehe...

Sangat best pada hari tu sebab aku dapat belajar dan bawak moto Lc yang dah di ubah suai macam moto PAKCIK RACER je... hehehehe. Nasib baik le Encik Kucai jenis yang pemurah. Sebab tu aku dapat bawak moto Lc tu. Punya la lama aku mengidam, akhirnya dapat juga aku merasa bawak moto Lc. hehehehe.... TQ la Encik Kucai. Act, aku risau je moto kau tu jahanam lepas aku bawak. Kalau lepas aku bawak, kau kene tukar spare part moto tu kat mana-mana, aku minta maaf sangat-sangat. Sorry if aku termenyusahkan kau. hehehehe. Nanti aku dah kerja, kau klaim la balik. Takat ratus-ratus tu aku boleh la bagi. Kalau sampai ribu-ribu tu, PLEASE.... JANGAN CARI AKU.... hahahahahahahahahahahahahahaha......

Pada hari jumaat tu juga, kami dapat melihat ke ajaiban ALLAH. Hari tu, aku dapat melihat dua pelangi muncul pada masa yang sama. Sangat cantik... Tak lama lepas usha dua pelangi tu, hari pun hujan.. hehehehe.. Nini ajak main hujan, tapi aku tak nak, akhirnya kami tunggu la hujan tu berenti dan Nini pun dapat la sambung berdating dengan Kucai lagi. Aku???????..... Pasang telinga je la... hahahahahaha.

Act, time nak g skolah isnin hari tu, aku terpikir sesuatu. Aku telah naik moto yang pernah di miliki oleh J.... hahahahaha. Denagar cerita, Kucai nak jual WaSaBi, aku ingat nak beli lah. hahahahahaha......

Sekian.......

Tiada ulasan: