Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Ahad, 28 Ogos 2011

Selamat HAri Raya

Selamat Hari Raya..... (^_^)

Di kesempatan ini, Syahira ingin memohon ampun dan maaf dari mata ke hati. (sebab korang membaca guna mata, hati yang menilai kan....) Macam mana dengan persediaan raya kamu semua??? Mesti over kan??? Tahun ni, aku serba serdahana je.. Tak boleh nak over sangat.. Takut lupa pula lepas raya ni nak trial SPM.

Memang agak cuak dan scary.... Ye la, keputusan trial ni la yang menentukan sama ada aku layak atau tidak untuk menyertai HARI GRADUASI SMKAJ 2011. Aku nak menjadi salah seorang daripada peserta yang akan mendapat sijil di atas pentas tu nanti...

Aku harap, aku dapat stabilkan perasaan ni sebelum berjuang untuk trial SPM. Kalau boleh, nak je buang perasaan ni jauh-jauh. Serabut tahu!!!!!!

Please doakan kejayaan aku untuk trial yang semakin dekat ni, untuk gerak gempur yang bakal menyusul kemudian, dan untuk SPM yang menentukan masa depan aku.....

Tiada ulasan: