Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Isnin, 5 Julai 2010

PERUBAHAN PERTAMA

huh! mngeluh je kje aq skrg ni.. asal ek? coz problem yg tah pape tu la..n alhamdulillah..skrg ni aq dh dpt trima knyataan dn prubhan dia..aq trima takdir hidup ku seadanya..aq yakin, satu hari nanti, hikmah disebalik kekecewaan ini akan muncul.. dn insyaallh, hidup aq akn kmbali ceria seperti sedia kala..snang cite, kmbli ke zaman single n mingle la...zmn tu, hidup aq tnang je..x pyh nk sdy2 sbb prasaan...xpyh nk sbok2 nk msj2 org..x pyh nk sbok2 ingt org..rndu org..
n now, aq nk brubh..sgt2..bnda yg lalu, aq dh xnk ksalkn sgt..aq yakin semua tu de hikmahnye yg t'sndiri dn masih t'smbnyi..
n aq prsan, sejak hari tersebut, prgai aq telah berubah..berubah untuk mencari warna baru dalam hidup..aq dh xnk warnakan dunia aq dgn warna hitam dan smua warna2 gelap tu..aq nekad..biar r semua tu berlalu...sekarang ni aq dah jadi gler2 ckit..since nini dok sebelah aq dlm kelas..tu pn coz atikah msuk kwad kaki..n alhmdulillh..dia sahabat yang memahami.. die layan aq pnye gler2 ni smpai kami gelak x agk2..mmg x cover langsong r..hilang keayuan prempuan melayu t'akhir kami..huhu..tmbh lagi lawak sengal rafidah rauf uh..bertmbh2 lg la kesengalan kami..huhu..tp time bljr, stedy ok..time ckg xda dlm klas je yg sgl uh kluar..hmm...mmg nikmat bler mmpnyai sahabt sejati ni...
skarg ni musim bola..aq actually x brpe amik tau sngt..coz aq bkn suka b'jge smpai tgh mlm pn..x kuase aq..yg aq tau, bce surat khbar, spe menang..dh r..hehehe...
hari tu msj my BFF (ATIKAH ISA) woi!!! rindu gler r kt ko..dpt msj kjp pn jdi la..skrg dia dh x pasif sgt mcm dlu..dh pndai mlawak dh..aq suka..hehe...n dh byk b'ckp gk..die amik aliran yg kbnykn kwn aq amik, iaitu akaun..hum..nmpknye aq sorg r t'sest kat sains tulen ni..mmber aq smua satu angkatan..aq angkatan lain..but p'juangan still sme r..ke arah mencapai kejayaan yg paling cemerlang dalam hidup..HOPE, KITE SEMU DAPAT MENCAPAINYE!!!!!!!

Tiada ulasan: