Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Sabtu, 13 Februari 2010

mAcAm-MaCaM

On wednesday(10/2/10), aku de kelas physic..huh! sampai sekarang aku tak boleh lupa ape yang terjadi dalam kelas tu..mmg terus terang aku cakap,aku sakip hati + benci.....benci dengan ape yang terjadi..mmg time tu aku tak tau kenape aku boleh menangis..n di sebabkn itu, aku benci................................malas nak ckp aku benci spe...mmg aku terase gile time tu...mcm......argh...mls nak ckp...

time birthday aku(7.2.10)actully tak de pape pun yg terjadi...but aku sgt-sngt menghargai dengan hadiah kawanaku...sape??? sape lagi klo bukan 3 perawan ni...Dila,Syaq n Atie...walau pun simple, but aku terharu ngn pmberian diorang..fuh! sayang la korang..tak pernah-pernah aku rase terharu macam ni...sweet gle la korang punya hadiah tu....

ni la present yg diorg kasi....




cantik kan...mmg aku terharu la ngn hdiah diorg ni walaupun simple...

Tiada ulasan: