Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Ahad, 31 Januari 2010

wow!

hmm..nmpknye..semua teka-teki dalam diri kakak aku terjawab..hmm aku topang sedih kat ko long...ala..tak payah pikir sangat..nanti lagi merana diri...

n semalam..macam bangang tol..tah ape kes asyik nak teringat kat dia je..sudah la tu...tak tabah pun,kena gak jadi seorang yang tabah...bayak lagi yang perlu di teruskan..
aku teringat kat dia ni mesti kes aku bce novel jiwang syaq ni..tu la aku asyik teringat kat dia je..hampas kelapa btol....ada sesiapa leh tolong crikn aku ubat lupakan segala perkara yang aku mmg tak nak ingat...

kpd abg ankt ku. sory sbb tak dpat sign in kat myspace abang..rsenye abang salah ksi alamt email la....

ok!
akhirnya aku dah tau spe org kedua safwan..
ternyata, orang tu adalah sahabat ku..
hahahaha..amik ko, dah le dia mimpi mcm-mcm pasal ko..jgn jdi knyataan sudh la..

opss!
sbelum terlupa,aku nak ucapkan selamat berjuamg kepada sahabat-sahabat ku yang akan pergi ke sekolah-sekolah pilihan mereka..nasir,syafiq,faruk,najiha,awon,nadhirah n semua yang akan meninggalkan SMKAJ...

tak lupa juga selamat hari lahir kepada my best friend forever 'ATIKAH'. semoga panjang umur dan murah rezeki..rindu gile nak jumpa ko..yang p pindah putrajaya tu wat pe..kan aku dah rindu kat ko..power r ko atik, dah jdi gile kuase skarang ni ea..tp bgus la..ko dah de kemajuan sikit n tak selembut yang dulu..tp tak boleh bla la bile ko ckp ko amik kelab boling untuk kelab sukan dan permainan..aku tau la kolah aku takde kelab tu..jdi jgn la jelouskn aku...
tak patut tol la ko ni...

k la, cau dulu...

...syira...
^_~

Tiada ulasan: