Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Khamis, 18 Jun 2009

SUPRISE

Yup! en3 kali ni bertajuk suprise. couse kami, keluarga 3 Bestari telah membuat suprise untuk guru kelas kami dengan menyambut birthday dia. Boleh tahan la suprisenye.. Cikgu kitorang pown tak sangka kitorang nak sambut birthday dia.. Yang ke berapa tu aku tak tau la. sebab bukan aku punya umur pown.. N aku tak rasa cikgu kitorang nak kasi tau berapa umur dia sebab dia nak kekal muda.. Cikgu kitorang ni lain sikit perangai di.. senang cita, perangai dia ni ala ala muda mudi zaman sekarang la..
Caye tak? mesti tak kan.. biasa la tu, sape tak nak jadi muda sepanjang hayat. aku pown nak gak..

Aku nak letak gambar untuk en3 kali ni, tapi tak boleh sebab kat kolah mane boleh bawak kamera kan.. silap hari bulan kantoi n kene rampas.. aku conferm mak bapak aku tak nak datang kolah sebab nak amik bendalah tu je..
ok la, tak boleh lame-lame bukak ni sebab aku update kat kolah aku..
SayoNara..

SEMOGA PANJANG UMUR N MURAH REZEKI...
4 PUAN ANNIS ELLINA

Tiada ulasan: