Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Ahad, 14 Jun 2009

Birthday ,My Father

Harini Birthday my father.. Genap la beliau berumur 48 tahun.. dah lanjut juga rupanya umur bapak aku ni.. tak sedar langsung aku.. Aku doakan beliau panjang umur, murah rezeki dan sentiasa berada dalam golongan orang-orang yang beriman.. yang paling bestnye bapak aku ni, dia takde respon langsung bile adik-adik aku ucap selamat hari lahir.. senang cakap, macam orang takda perasaan pulak. Itulah ayah aku..Nak buat camne lagi.. Kami buat kek sendiri je.. Cukup la.. Buat pe nak beli kek mahal-mahal sebabnye, buakan sedap pown. Baik aku buat sendiri lagi sedap.. Sampai adik-adik aku tak sabar-sabar nak suruh bapak aku potong kek tu.. Ape-ape pown kasih sayang kami sekeluarga tetap utuh buah selama-lamanya.. Insyaallah..
Dad, I Love U so much much much much...

Tiada ulasan: