Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Isnin, 4 Mei 2009

AKTIVITI DI CUTI SEKOLAH

Sebenarnya ni bukanya aktiviti yang aku nak buat, tapi terpaksa aku buat sebab TERPAKSA LA! ikutkan hati aku nak duduk rumah jew. rehat kan minda biar aku tak stres dan pingsan sowang-sowang...

Aku ingat bile blek kampung 2 hari ni, boleh la aku lepaskan gian aku terhadap segala fauna yang ada kat kampung tu dan boleh la aku jadi JANE(dalam cite tarzen tu..)sekejap. Aku rindu gile nak wat semua tu tapi tak ketersampaian sebab kena pegi kenduri kawin anak pakcik aku.. Lepas balik dari rumah pakcik aku, aku kene pergi kenduri kawin satu lagi.. Ish~ ramai betol orang nak kawin sekarang ni.. sampai aku naik muak makan nasi minyak diorang.. tapi aku telan gak nasi minyak tu sebab bak kata pepatah orang dulu-dulu, "rezeki jangan di tolak, musuh jangan di cari"...heheheh (^ _ ^)

Di sebabkan kenduri kawin yang belambak-lambak tu, aku tak dapat nak pegi memancing, mendekatkan diri dengan segala fauna yang ada kat kampung tu...

k la, aku nak out dulu sebab de yang mengganggu...
SAYONARA.....

Tiada ulasan: