Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Khamis, 30 April 2009

YANG SEDANG MENANTI AKU

YANG MENANTI
(25.5.2009) PADA HARI TERSEBUT, AKU AKAN MENGHADAPI PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN SEHINGGALAH PADA TANGGAL 29.5.2009, PEPERIKSAAN TERSEBUT AKAN TAMAT DAN JUGA AKAN MEREDAKAN SEBENTAR KEGELISAHAN AKU..

(27.7.2009) KEGELISAHAN DI HATIKU AKAN KEMBALI SEMULA PADA TARIKH INI KERANA PADA HARI TERSEBUT, AKU AKAN MENGHADAPI PEPERIKSAAN PERCUBAAN BAGI SEMUA PELAJAR YANG AKAN MENDUDUKI PMR PADA TAHUN INI. DAN PEPERIKSAAN TERSEBUT AKAN TAMAT PADA 31.7.2009. WALAUPUN PEPERIKSAAN PERCUBAAN TERSEBUT TELAH TAMAT TETAPI GELORA DI HATIKU TIDAK AKAN TAMAT KERANA PEPERIKSAAN PERCUBAAN TERSEBUT TELAH MEMBAWA MAKSUD LAIN IAITU PMR BAKAL TIBA TIDAK LAMA LAGI..........

(12.10.2009) PADA TARIKH INILAH HARI DAN SAAT YANG PALING, PALING DAN PALING MEMBUATKAN AKU JADI TAK KERUAN SEBAB AKU BAKAL MENDUDUKI PMR PADA HARI TERSEBUT DAN KEGELISAHAN ITU AKAN REDA BILA AKU DAH HABIS MENJAWAB SEMUA PAPER YANG AKU AMBIL DAN TARIKHNYA PADA 16.10.2009...

AKHIRNYA, AKU MERDEKA... TAPI UNTUK SETAHUN JEW SEBAB AKU AKAN MENDUDUKI SPM PULAK...............

Tiada ulasan: