Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Jumaat, 24 April 2009

SEDIH

Hari ni kat sekolah aku de ceramah. Cerita pasal saat-sat terakhir Rasulullah sebelum pergi meninggalkan dunia yang fana ini. Sedih giler aku time tu. Rasa macam nak ngis jew. nasib aku tak nangis,buat jatuh saham aku jew nagis depan khlayak ramai. Tapi memang sedih sangat time tu. suasana sekeliling sayu jew. erm tapi de budak yang duduk dekat dengan aku ni tak tau nak senyap. mengelekek jew memanjang. dah kenew sampok agak nye. nasib baik aku tengah sabar, kalo tak dah kene sound dah ngan aku.nasib la tangan aku ni tak hinggap kat pipi diorg, klo tak dah jadi perang dunia tah yang keberapa la agaknya....

Tiada ulasan: