Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Rabu, 22 April 2009

HARINI (22.4.09)

B.M: ternyata ckg tu tak buat seperti apa yg dia ckp semlm..fuh! lega hati sahabat ku sbb ckg kesayangan dia masuk kelas harini..harini dia ajar kitorg mcm biasa cuma dia lebih byk memerli budak yg tak buat keje skolah dia..hmm, tabiat ckg ni yg yg buruk menyebabkan aku kurang meminati dia..tabiat buruk ape tu, aku tak payah ckp la..klo nak tau sgt, p la skolah aku n blajar la kat sini...korg akan tau segalanya.. harini dia ajar kitorg cara menjawab soalan komsas. nasib baika ku dapat tangkap ape yang dia ajar..bgus kpala otak aku..hehehe...

Tiada ulasan: