Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Isnin, 20 April 2009

~CINTA~

0h cinta...
kenapa la ada istilah cinta itu buta.
Kenapa juga ada lagu bertajuk cinta gila.

Disebakan cinta itu BUTA @ GILA
Hidup aku terasa seperti org gila(some time la..)
Dan kadang2 terasa macam orang buta pown ada(selalu gak la..)

Disebabkan cinta tu BUTA @ GILA
Aku terpaksa membuka mata @ mata hati ku,
Buka telinga aku seluas-luas alam,
Menggunakan otak aku yang bergeliga ni
Untuk mengenal erti cinta yang paling benar dan sebener-benarnya..

Walaupun aku dah buat semua tu
tapi aku tetap tak mengenal ape itu cinta.
Pergh..terasa seperti duduk dalam perigi buta jew..
tak de punca hidup,hanya dapat tengok pasir @ tanah yg kering seperti di gurun sahara jew..
Seperti itu jugalah kepala otak aku sekarang ni..
Tandus dan gersang di sebabkan cinta BUTA @ GILA aku ni la...

Oh cinta,
Bila la kau dapat merubah kehidupan aku ni?
Rasa cam nak mati jew bile dipikir-pikirkan balek..
Ergh..pening betol bila dipikirkan banyak-banyak kali..
Bila la aku boleh dapat cinta yang hakiki n abadi untuk selamanya???...
argh..memeningkan betol...

Oh cinta,
Lebih bagus kalo ko tak pernah wujud dalam hidup aku..
Dan alangkah bagus kalau aku tak pernah jatuh cinta
Atau ape2 jela yang ade kene mengena dengan cinta yang sering menyusahakan aku...

MENYUSAHKAN BETOL 'CINTA' NI....

Tiada ulasan: