Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Khamis, 30 April 2009

ANAK HASIM

TAK GUNA betul anak hasim ni...aku ingat mati-mati la cikgu BM kami dah tau semuanya...rupa rupanya itu semua adalah pembohongan semata-mata...pesal la cikgu ni tak tahu-tahu lagi pasal semua ni... aku dah malas nak layan dia bercerita pasal C.i di tu...hari-hari cite yang sama. macam takde cite lain pulak...
kadang-kadang minah ni terlebih jiwang pulak daripada aku... dah la hari ni kene wat karangan BM yang paling tak digemari oleh aku dan semua budak-budak yang tak suka buat karangan. pastu, tak sempat nak siapkan dah kena hantar buku..YA ALLAH..ape la nak jadi ni...

Tiada ulasan: