Welcome to my blog.. Enjoy your reading!! Keep smiling Ok!!! (^_^)

Rabu, 22 April 2009

Al-kisah Budak Kelas Aku (21.4.2009)

B.M: semalam time ckg kesayangan kawan aku ni mintak home work yg dia suruh buat. Than, ramai la yang tak buat sebab tak tau nak wat karangan jenis CEREKA berdasarkan PERIBAHASA. So, apa lagi, mengamok la ckg tu.(bongek tol r diorg ni..) dah tak pasal-pasal dia kate xnk ajar kitorg lpas ni..Kwn aku yg bukan main syg lg kat ckg ni pown teros HOT la sbb tkut dia tak dpt tgk muka ckg tu hari-hari..tapi aku tak rasa perkara tu akn terjadi kot...kita tggu n lihat je la besok cm new?

SIVIK: time sivik harini,kitorg tak blajar sgt pown,just lbih byk bercerita jew..tapi best gak bila ckg begitu sporting mnceritakan pengalaman hidup dia..sedikit sebanyak, boleh kitorg amik pengalaman hidup dia tu sebagai panduan hidup kami yang tah macm mana la nanti...

Hmm..xda pe pown yg best hari ni..takat byk menghadap buku tu ye la..tapi ape-ape pown aku dapat bawak balik sesuatu dari sekolah sbagi ilmu utk masa depan...

Tiada ulasan: